روت بدون نیاز به کامپیوتر با King Root
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 992
نویسنده : مرتضی رفیعی
KING ROOT
KING ROOT

روت بدون نیاز به کامپیوتر با King Root

کینگ روت یک ابزار روت قدرتمند است که به شما اجازه میدهد دستگاه اندرویدیتان را با یک کلیک روت کنید. این اپلیکیشن چینی رابط کاربری و منوی بسیار ساده ای دارد و فهم آن بسیار آسان است.در ادامه اندرویدزوم قابلیت این نرم افزار روتر چینی را برای شما بازگو می کند. (دانلود در انتهای مطلب)

اگر اطلاعات کافی درباره عمل Rooting ندارید یا مزایا و معایب این کار را نمیدانید حتما این پست را بخوانید :

قابلیت روت با اپلیکیشن KING ROOT:

1 . روت با یک کلیک :

کینگ روت را دانلود کنید و سپس آن را باز کنید و روی دکمه روت ضربه بزنید (به اینترنت متصل باشید) منتظر بمانید تا برنامه کار خود را انجام دهد.

king root one touch rootking root one touch root

2 . روت بسیار قدرتمند بدون نیاز به کامپیوتر :

این اپلیکیشن روتر King Root به صورت apk برای اندروید منتشر شده و نیازی به کامپیوتر برای روت نیست. کینگ روت تمام عملیات روت را درون دستگاه اندرویدییتان انجام میدهد.

 kingroot allkingroot all

3 . روش های مجزا برای روت هر دستگاه اندرویدی :

کینگ روت دارای استراتژی مجزا برای روت هر دستگاه اندرویدی است و مانند دیگر برنامه ها به یک روش روت برای همه دستگاه ها اکتفا نمی کند. استراتژی (حاوی فایل های مورد نیاز برای روت) دانلود میشود و سپس کینگ روت اقدام به نصب آنها میکند. کینگ روت استراتژی روت بیشتر دستگاه های اندرویدی را دارد و اگر استراتژی دستگاهی را نداشته باشد مانند دیگر برنامه ها، اقدام به روت نمیکند. ساده تر بگیم که تیری در تاریکی نمی اندازد. بسیار به ندرت دیده شده که کینگ روت دستگاه اندرویدی را نتواند روت کند.

اگر استراتژی دستگاه اندرویدیتان در کینگ روت وجود داشت مطمئن باشید که گوشییتان به احتمال 90% روت میشود. اگر استراتژی دستگاهتان وجود نداشت این پیام را دریافت خواهید کرد.

kingroot no strategykingroot no strategy

4 . کینگ سوپر یوزر _ King Superuser :

کینگ روت خود یک سوپر یوزر بسیار عالی است و بعد از روت گوشییتان نیازی به نصب سوپر یوزر نخواهید داشت. البته می توانید آنرا با سوپر یوزر های دیگری چون SuperSU , KingoUser و… جایگزین کنید.

 

king root super userking root super user

5 . روت فیکسر (Root Fixer):

اگر دستگاه اندرویدیتان را از روش دیگری روت کردید و در روت یا سوپر یوزر نصب شده مشکلی وجود داشته باشد، کینگ روت را نصب کنید تا آن مشکل را شناسایی و با سیستم تعمیر روت خود دست به Fix آن مشکل بزند. بعد از فیکس از اندرویدتان لذت ببرید.

King root FixKing root Fix

کینگ روت چه نسخه هایی از اندروید را ساپورت میکند؟

برنامه مدام در حال آپدیت به نسخه های جدید برای سازگاری با آخرین ورژن اندروید است. و میتواند دیوایس شما را با آخرین ورژن اندروید روت کند.

KingRoot

 

KingRoot



:: موضوعات مرتبط: برنامه ها اندروید , ,
:: برچسب‌ها: روت بدون نیاز به کامپیوتر با King Root , روت بدون کامپیوتر , روت قدرتمند گوشی , بهترین روت , اموزش برنامه کینگ روت , اموزش برنامهKing Root ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








https://telegram.me/botsaz1